RSS

Dugaan~

assalamualaikum...
dugaan apakah ini..?
 semua terjadi pada waktu yang sama..

surprise tak menjadi..
nenek sedara en tunang meninggal..
motor en tunang rosak di tengah jalan..
kereta ibu rosak pagi2 time nak pegi keje...
 
hmm..namun setiap yang terjadi itu ade hikmah yang tersendiri..
mungkin DIA nak menguji kesabaran hambanya..
mampukah mereka bersabar atas sume yang telah terjadi..
bersabarlah..kerana itu yang terbaik..~



psstt..Allah takkanmenguji hambanya melainkan di tahu hambanya mampu menempuhnya..~

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

veesakura said...

sabar ye dear..

Dia.Honey said...

mmg ada hikmah disebalik semua ujian Allah...yang penting sekali Allah takkan uji kita kalau kita tak mampu nak laluinya...maka dengan itu...Hadapi Dengan Senyuman...dan atas setiap kehilangan...ucaplah Innalillahhiwainnaillahhirrojiun......

takziah atas pemergian nenda incik tunang u..Al-Fatihah~

"cikkin" said...

thanks ye..memang senyum je arini..=)

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

Salam takziah untuk famili tunang cikkin..

~ mizzAmy ~ said...

dear, u dapat dugaan yg macam tuh. i plak dpt dugaan yg lain. apa2 pun, kesabaran itu penting kan? hope semuanya dah settle. ;)

~ NANA ~ said...

insyaAllah semua tu ade hikmah yg mungkin kite tak nampak lagi :)

malynd_anggun said...

sabar ye dear...huuuuu

"cikkin" said...

thanks sume..=)

farahfatihah said...

betul tu..ujian namanya.....sabar yer kena redha

Post a Comment