RSS

~~hye..saye CIKKIN..~~


salam sume..
hye..arini cikkin sedikit bnyk keje..disamping mengupdate data jalan ni..
cikkin juge sebuk mengajak kawan2 vote contest CST & LRKL ni..hihi..
pada kawan2 yang baik hati..meh laa vote kite..
pergi kat link ni..--> vote contest
klik LIKE kat entry (peserta) no 64..
kalo ade yang tak bace lagi..meh laa jenguk kat sini..
What's Hot is Gettin Hotter Contest 

thanks sume..=) 
***********************************************************************
ok da..i've been tagged again!! yeahh..haha..*over*
sebenarnye arini nak jawab tag dari pn Hana Yoriee..hihi..
sorry pn hana..kite lambat jawab tag kamu..ampunn..=(
hari ni kite jawab dengan pantas dan padat ya..=)
oohooiii..hoi..meh bace ni..hee~
 
1. APAKAH STATUS ANDA?
status saye? yg macam mane nak tau? kalo kat borang status saye single..tapi kalo orang tanye..saye kate da bertunang..hihihi..tapi kalo tanye status Fb saye sekarang.."What's Hot is Gettin Hotter Contest - by CST PRODUCTION & LYNDA RAHIM KUALA LUMPUR plizz vote entry NO 64 ya..thanks sume..=)"
 
2. CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA
cerita tentang diri saya? saya cikkin..boley juga panggil saye syaz..sebab itu pon nama saya.. saya anak ke-4 dari 6 adik beradik..berumur pertengahan 20-an..berasal dan menetap di kajang..lebih tepat..di sungai sekamat..(pn hana org kajang juge kan..=))..saya sudah bertunang dan insyaalah akan menjadi isteri pada bulan june nnti.. doakan ya..=hee~~

3. CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA
blog saye? adeh..malu..(^_~!) blog saya biase2 saje..x de ape yang menarik..mule2 saya berblog adalah pada tarikh 20102010..cantikkan..da lame pasang angan2 nak berblog sebab suke bace blog kamu2 sekalian..especially pasal wedding..cantik2 sumenye..pandai kawan2 sekalian buat review..dari situ cikkin try juge berblog..maka..terhasillah blog ni..mule2 tercari2 arah nk bercite pasal ape..pastu mule bercerita pasal majlis angan2 saya..dan juga cite tentang saya..sbb tu laa name blog ni Cikkin's Diary..tempat untuk berkongsi kisah suka dan duka..=)

4. APA PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG 
pendapat saye? hmm..saya rase ade baiknye dan ade buruknye dunia blog ni..betul x? pada saya laa..dengan berblog..kite boley dapat ramai kawan..macam saya..mule2 saye taget..10 follower adalah pencapaian paling terbaik if dapat dicapai..setelah beberapa bulan..ia semakin meningkat..dan bile berinteraksi di ruang komen dan chatbox..rase sangat rapat dengan sume..time kasih sudi jadi kawan saya..=) tapi yang x best nye..bile ade yang dengki mendengki dan suke menjatuhkan orang laen..ye laa..berblog ni salah satu medium tanpa sempadan..jadi ade beberapa pihak yang suke memanipulasi dan mengambil kesempatan terhadap orang laen..contohnye..isu curi identiti, plagiat..etc..sedey kan..=(

5. NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG 
nasihat? adehh laa..ni lagi..saya rase x layak..sebab saya masih baru lagi dalam dunia ni..tapi boley laa if nak share..hihi..nasihat saya..jika nak berblog..perlulah memberi komitmen yang sewajarnya..jadi diri sendiri..dan jangan cube jatuhkan orang laen..not good laa kan..=)

6. NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA
unik? haha..x unik pon laa..belom sampai tahap itu..same je..kadang2 borring..insyaallah satu hari nanti saye cube jadikan ia unik..ehehe..ade idea nak jadikan ia unik? meh laa share..sharing is caring kan..hhihihi..=))

7. SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOG DAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG
sampai bila? saye pernah berjanji dengan diri saya..insyaallah saya akan berblog sampai bile2..selagi saya mampu untuk menaip dan membebel..hehe..impian saya dalam dunia blog ini..saya mau berkongsi ape yang saya tau dan mereka tak tau.. dan saya mau berkawan bukan mencari lawan..=)
 
8. TAG 5 ORANG YANG ANDA NAK KENAL:
saya nak sangat kenal dengan mereka ni..sbb bile singgah blog mereka..rase x nak tinggal..nk refresh je..nk bace lg entry baru mereka..hihi..(bukan bodek eyh..) sbb tu saye nak kenal..mane tau mereka boley beri tunjuk ajar pada say..
elyaelmo
mizzAmy
kitakesitu
si kecil
iedayah
cik syafa
eh..eh..rase cm nak tag sume yg ade di link saya..huhu..sbb nye..saya nak knal sume..boleh ramai kawan saya..=)
da abis saya jawab tag..kawan2 jangan lupe vote entry no 64 ye..hihihi..(tau..da naek muntah korang bace cikkin suro vote entry no 64 kan..) sorry ya..

pssstt...berkawan biar ramai..berkasih biar satu..=)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

hana yoriee said...

thanks cikkin jawab tag..hehehe

Post a Comment