RSS

PJK a.k.a. Perempuan Jiwa Kacau

salam...
:: mode:: jiwakacau.abaikan.com::



" hati meronta minta ia dilepaskan..
diluah kan..
namun aku tak mampu..
hanya mampu di angan tanpa boleh disuarakan..
mungkin ini yang terbaik buat aku..buat kita..dan buat mereka..
harapan untuk mengadakan apa yang diangankan..
mungkin itu tidak mampu dilaksanakan..
tapi biar yang terjadi itu tidak akan diperlekehkan..
harapanku agar semuanya berjalan lancar..
berjalan dengan seadanya...
agar tiada lagi hati terusik..tiada lagi mulut berbisik.."



....its getting better.....





pssstt... selalu nye mmg kite kene luahkan ape yang terbuku..tp kadangkala..situasi tidak mengizinkn..or ape yang terbuku tu tak de ape pon..hanya mainan emosi..so..cara laen boleh laa mengarang sajak / pantu/ puisi..or wat so ever yang boleh membuatkan kite  berasa lega...(tips of the day..)





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

LittleSunshine said...

awat ni....kacau semacam jer..=)

"cikkin" said...

sgt kacau..hee~~
tp ok laa.. enjoyy!!! heheh

lovelyadibah said...

hey ya!!:)baru nk jenguk blog nie:) comellnyer..tp apsal post sedey2 nie..senyum sokmo k!:)

"cikkin" said...

hye dibah..time kasih sudi singgah cni..=)
x sdey da..chillaxx..heheeh..

salam knal..=)

~ mizzAmy ~ said...

lor.. kenapa kah? jgn tension2 n sedih2 ok. cari kawan yg boleh dengar ur isi hati. ;)

lovelyadibah said...

hehe~...kita dh link awak tau..hehe~..t leh terjah sll:P..ngeee~

Post a Comment