RSS

eh..eh..saye kne TAG...

salam & hye sume..
alhamdulillah..baru lepas naek dari lunch..menu hari ini..yeayhh...
nasi goreng kampung plain..(kurang rase..) + limau ais (air faveret kalo maakn kat lua)
heee~~

eh..eh..tadi time tunggu cik faz (ofismate) siap nak turun makan..
sempat laa cikkin jenjalan ke blog rakan2..pastu tersinggah kat blog DinCma
tengok2 cikkin kne tag laa..hihihi...1st time kne tag..x tau kne wat pe..(^_~!)
bile jenjalan2 lagi..jumpe lagi kawan yang kne tag..tgk diorg punye..
oooo...camtu rupenye kalo kne tag...so mari kite tengok ape yang di TAG..=)

*****************************************************************


Adakah anda rasa anda hot?
~ oh tidak...~

Update wallpaper anda guna skrg 
~ni laa wallpaper cikkin..kat comp opis ni..~

Cerita pasal gambar ini
~ini gamba anak buah cikkin..haikal..mase umur 1 or 2 taun..sekarang die da 4 tahun..~


Kali terakhir makan pizza?
~mm..kali terakhir makan pizza adalah lebih kurang 3 minggu lepas kot..lepas balik dari kursus kat ILIM, bangi.. ~
 
 
Lagu terakhir anda dengar?
~lagu aizat (kau dan aku kot..) kat blog Sokseh2 (iedayu)..~


Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
~biase org kat umah panggil ikin..anak buah panggil cikkin..kawan sekolah/utm/ofis panggil syaz
org baru kenal panggil syikin..=)~

TAG lagi 5 orang;
 
 
 Siapa orang nombor 1 dengan anda?
~die adalah en tunang saye..hahah..~
(gedik..da tau soalan lagi mau letak..)


Katakan sesuatu pada orang nombor 5
~tahniah puan nawal..on ur wedding..ur majlis sgt menginspirasikan saye..~


Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
~owh..die kepunyaan en Paan...kan kan..~


Bagaimana pula dengan nombor 2?
~cik iedayu bakal menjadi isteri kepada tunangnya pada 1 jan 2011..x lame lagi da tu..=) ~


Kata kata cinta pada orang nombor 4?
~erk..saaayaanngg nora...time kasih sudi exchange link dgn saye..~
(boleh camtu??)


Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda TAG
~ mereka sume punya fb~
~mereka punya blog~
~mereka suka berkongsi~
~ mereka punya jari untuk menaip~


~~~selesaiii~~~


maaflaa kalo ade rakan2 yang tak suke di tag..saye baru mencube..maaf ye..laen kali saye x buat lagi..=)
 
 
 
 
 
pssstt...masih x senang duduk..adehh!!
 
 
 
 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

~ mizzAmy ~ said...

rajinnya awak. saya hutang tag kawan2 blogger nih banyak jugak. tak terbuat dah nie...

"cikkin" said...

heee~~..x pe..bebile free nnti bley qada blk..hehe..cikkin ni sbb teruja 1st time kne tag..
lgpon br belajar berblog..tu still rajin sket kot..=)

.::DinCma::. said...

TAG nie suka2 jer..he3..
jgn marah na cikkin..

gadis.normal said...

alamak syaz oi. kena tag ke? hehe. tak marah, tapi kalau tak sempat buat tu syaz jgn marah ye. hehehehhe.;p

Post a Comment