RSS

hantarans hunting ::mode=almost start::

salam...
holla fren..=)

HABIB sale kengkawan...=)

projek untuk mencari + menservey  + membeli 
barang hantaran hampir bermula..
huhu..
kenapa hampir bermula??
sebab tengah cari mase yg sesuai untuk menuju ke arah itu..
(rase macam lambat lagi..june tu..lambat x??)
tapi pada masa yang sama..
telah menservey2 juga mane yang berkenan..
(cikkin je laa tu..en tunang tgk je..nnti nk beli baru pk..=))
 
semalam cikkin & en tunang da pergi terjah
habib, poh kong & wah chan..
untuk cari barang kemas
(untuk batal air sembahyang)
antara 3-3 tu mmg ade yg bekenan..
tapi tak bulih nak decide lagi..
sebab cikkin (si banyak songeh) nak pegi tengok2 design laen dulu..
hihi..
dengan penuuh pasrahnye..en tunang pon ikut kan aje..
walaupun balik tu kene soal ngan mama..hikhik..ampun..
time kasih ye yang..
nanti kite g lagi skali terus beli k..=)




pssst..actually nye tengah berdebar tunggu result peraduan tu..if da komfirm x dapat..baru boley wat preparation dengan semangatnye..=) doakan ye..if ade rezeki..alhamdulillah..if x dapat pon x pe..=)
yg penting kitorg ENJOY..all the moment that we had together..forever & ever..*love*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

wiken ni pon nak pegi tawaf soping kompleks... jom serangggggggg!!! haha

"cikkin" said...

joomm!!!

~ mizzAmy ~ said...

semua tengah sale nie. mmg menduga je kan? wajib beli perkara wajib sahaja. hehehe..

K.I.N.A said...

betul ckp amy..dugaan..habib akn kuterjah tahun dpn kot..sbr2..

.::DinCma::. said...

t'senyum2 cikkin kita nak memulakan langkah dlm membuat persiapan kahwin..
tumpang tersenyum gakk;-)

Post a Comment