RSS

Our 1st Month Anniversary~


 Assalamualaikum...

hari ni 4th July 2011..
da sebulan menjadi isteri en husband..=)
alhamdulillah..setakat ni belum ade masalah besar yang berlaku..
cume nak membiasakan diri dengan habit n kehendak masing2..
seorang suke gini..sorang lagi suke begitu..
sorang tak suke ke situ..sorang lagi suke ke sana..
hope sume berjalan lancar dan ikatan ni akan kekal sampai syurga..
insya Allah~ amin



lagu ni dituju untuk en husband tersayang..

Ku Ada Kamu by Adira

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,
Kau suluhkan sinar petunjuk,
Di kala ku kesedihan,
kau ukirkan senyuman,
Dengan penuh sabar memujuk,

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,
Kau tampil dengan berani,
Membimbing agar lebih yakin,
Dan bila hidup penuh soalan,
Kau berikan jawapan,
Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Tidak mungkin diri ini mampu,
Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,
Tabahlah menjunjung bersamaku,
Andai hari esok dunia gelora,
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

love u sayang..till the end of my life..our journey is still long..hope we're not giving up..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

LisaLisut said...

happy 1stmonth cikkin! :)

kasut pink said...

Kakak perasan inchik hasben adik kin suke amik gambar muka terkejut camtu kan? hihihi..

Neway, hepi 1st month anniversary!

"cikkin" said...

tq lisa..=)

kaka KP..haha..aah..ntah laa konon comel kot wat cenggitu..hihi..=) thanks..

zimie said...

wow sudah 1st month ye cikkin.cpt sungguh masa berlalu ;)

etty said...

happy ulangubulan cikkin......

Miss Sunshine said...

dah sebulan... cepat betul masa berlalu.. semoga kebahagiaan sebulan tu bertahan buat selama-lamanya... ^_^

~ NANA ~ said...

cepatnya masa berlalu kan? next week i pulak sebulan :P

"cikkin" said...

TQ sume..hihi..cepat kan..x sangka..doakan yg terbaik buat kami ye..=)

Scya Lollita said...

wahh , pengantin hangat lg ni hihi (':
smoge kekal ke syurga

nida-razak said...

happy 1st month annivesary cikkin..skejap je da sbulan kn...=)

Post a Comment